Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kapcsolat

Telefonszám: 30-6359383
kepesajandekom@gmail.com


Gyakori kérdések

Hogyan tudom a képeimet feltölteni?

Amennyiben Ön fényképpel ellátott ajándékot rendelt, úgy lehetősége van 1 db 5 MB-nál nem nagyobb képet csatolni a megrendeléséhez a megrendelés befejezésekor. Ha több fénykép kerül egy termékre, úgy e-mailben kell képeit elküldeni megrendelése után a kepesajandekom@gmail.com e-mail címre.

.................................................................................................................................................................................

Milyen formátumban tudom eljuttatni a fényképemet?

Megrendeléskor 5 MB-nál nem nagyobb JPEG (.jpg, .jpeg) formátumú digitális képet fogad a rendszer, amelyet a megrendelés folyamán kell feltölteni a szerverünkre. Több kép egyidejű feltöltése egy termékhez nem lehetséges. Amennyiben több képet is küld, azt a kepesajandekom@gmail.com e-mail címre küldheti. E-mailben a JPEG formátum mellett küldhet más fájlformátumokat is (tif, png, cdr, psd, eps, ai, stb.) A gif formátum kerülendő, mert általában nem jó minőségűek.

.................................................................................................................................................................................

Milyen méretű és felbontású képekre van szükség a különböző termékekre?

Általában a 300 dpi felbontású kép megfelelő. Lehetőség szerint a lehető legnagyobb felbontásban küldje a képet, ne vágja meg, ne szerkessze, mert az minőségromlással jár. Kéréseinek megfelelően mi elvégezzük a képeken való szerkesztési feladatokat.

.................................................................................................................................................................................

Vállalják e a fényképek átalakítását?

Amennyiben szükséges és lehetséges, a képek méretezését elvégezzük, és kisebb szerkesztéseket külön költség felszámolása nélkül el tudjuk végezni.

.................................................................................................................................................................................

Rendelhetek telefonon is?

Nem. Kérjük megrendeléseiket online leadni az esetleges félreértések elkerülése miatt.

.................................................................................................................................................................................

Nagyon megtetszett egy minta egy bizonyos terméknél. Lehetséges-e, hogy másik terméket kérjek ezzel a mintával?

Amennyiben lehetségeses a kivitelezése, természetesen igen. Kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal a kepesajandekom@gmail.com e-mail címen.

.................................................................................................................................................................................

Kitöltöttem a megrendelőlapot, de utána nem kaptam semmilyen visszaigazolást. Mi lehet a probléma?

A sikeres megrendelést követően minden esetben a szerverünkről azonnal egy visszaigazoló e-mail kerül kiküldésre a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megrendelés adatait és a megrendelési azonosítót, utalás esetén a számlaszámot. Ha nem találja a visszaigazolást, ellenőrizze a levelezőjében a SPAM-okat is, illetve ellenőrizze levelezőjében a postaláda nincs-e tele. Gyakran előfordul ugyanis, hogy a megtelt postaláda miatt nem érkeznek meg leveleink. Amennyiben nem érkezik meg a visszaigazolás, akkor valószínűleg valami hiba történt a megrendelés folyamán és az adatok nem kerültek be az adatbázisunkba (pl. az e-mail cím rosszul lett begépelve). Ebben az esetben kérjük, hogy újból, figyelmesen töltse ki a megrendelőlapot!

Főleg ingyenes e-mail szolgáltatók esetében előfordulhat, hogy a levelezőszerverek túlterheltsége miatt a visszaigazoló e-mail csak több órás késéssel érkezik meg. Amennyiben a megrendelést követően több óra múlva sem kap visszaigazolást, akkor kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot a kepesajandekom@gmail.com e-mail címen.

.................................................................................................................................................................................

Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt terméket?

Amennyiben raktáron van az adott termék, akkor a látványtervek elfogadása ill. előre utalásnál a pénz beérkezése után 1-5 munkanappal postára adjuk csomagját. Előfordulhat, hogy nincs raktáron az adott termék, ez esetben a szállítási határidő akár 5-10 munkanapot is igénybe vehet.

.................................................................................................................................................................................

Rendelhetek-e külföldről?

Jelenleg csak magyarországi megrendeléseket tudunk teljesíteni.

.................................................................................................................................................................................

Mennyibe kerül a szállítási költség?

Itt tekintheti meg a postai díjakat részletesen.

 

 

ODM0NTg